неделя, 20 август 2023 г.

Помощ при силни болки

 Наскоро при опит да вдигна една чанта,получих ужасно разтягане ниско в гърба и от там започнаха страшни мъчителни болки които ме обездвижват заради болката която изпитвам при всеки опит да се раздвижа... В такива моменти нямам сили дори вода да си налея ,а и съм пушач,но тогава не съм способна дори да се насладя на лошият си навик . 

Две седмици ме тъпчеха с всякакви обезболяващи та дори морфин който освен да ме приспива, няма обезболяващ ефект,но ме обезсилва до такава степен,че заспивам за отрицателно време и се събуждам отново с болки.

Премахни болката

Пиша тази статия за да споделя,че освен,че в такива моменти нито едно обезболяващо лекарство не помага за болките и освен това започват и болки в гастрита и картината става още по-лоша...В такива моменти мога единствено да лежа по гръб без да мърдам и да се надявам болките да минат от самосебе си ,което отнема повече от 15 часа понякога. 

Вече 3 седмици съм трудно подвижна и кризи се получават от нищото,но ми препоръчаха едни капки ,към които бях доста скептично настроена ,но си купих и вчера изпробвах когато отново не успявах да стоя нито права, нито седнала... 

В инструкциите пише по 4 капки да се капнат под езика,аз отброих 3 и след 10 минути вече можех да се движа нормално .

Горещо препоръчвам да си ги закупите или от линка който споделям или от където сметнете,че ви е изгодно. 

Капките имат бърз ефект и неотрализират болката . Не съм забелязала странични ефекти .

Кликнете тук ако искате да ги закупите или да видите подробности


Няма коментари:

Публикуване на коментар